Elif91 Merhaba kızlar Dün çalışırken ayağım kaydi ve düştüm göbeğimin sağ tarafı şişti hemen doktoryma gittim rahim şişmiş kasılmadan dolayı dedi , korktum . Şişlik azaldı ama hala sağa doğru hafif çıkıntı var . Bu arada popoustu düştüm göbeğimin üzerine değil . Başına böyle bir şey gelen var mı . 1 hafta rapor verdi yat dedi birde endol verdi sancın olursa kullan dedi .