Uysal 37. Haftaki kontörle gittiğimizde 3900 olduğunu söyledi doktorumuz diğer kontrollerde de kilosu önden gidiyordu zaten böyle bi durum yaşayan oldu mu? ilk gebeliğim Doğum şekli konusunda kesin bişey konuşmadık bi hafta sonra tekrar kontrolüm var o zamanda kilosuna bakıp karar vericez
Ozlemsvr Uysal Benim kızım 3300 felan görünüyordu ultrasonda ama 2770 doğdu. Belki fark eder doğum zamanında. Inşallah istediğin doğum şekli olur..
Merver Uysal banada aynı kg ddiler canm 39.haftamda bebek iri sezeryanla alalm ddiler ilkti cesaret edemedim tamam ddim sonra bebek bi doğdu 3770 gr yanılma cok oluyor ve asla seseryanı kabul etme önce normal dene olmazsa sezeryana dönersin ben pişmanım
Merver Uysal millet 4 kg geckin normal doğuran cok devletin işine gelmiyor kolayı 4 ü görünce iri bebek sezeryan deyip atıyolar