Tubaymk Mehar04 bende dostinex kullandım adetim düzene girince hamile kaldım düzenli kullandığım için adet gecikince hemen ögrendim hamile olduğumu
nilosum ben 26 eylülde dostinex kullanmaya başladım 5 ekim adet tarihim o zaman hamile kalmışım hemen ilk ayda
Bsrozdmr1305 Arkadaşlar bu ilacı Pazartesi günü doktora gittim o verdi 2tane var içinde ve 15 gün arayla içilecek dedi birini bugün içtim bende prolaktin biraz yüksek çıktı o yüzden sizdeki durumlar ne ilacın etkileri nasıl oldu 🥰
Tubaymk Bsrozdmr1305 bende hipofiz bezinde tümör var ve süt hormonunu etkiliyo ben yıllardır kullanıyorum haftada 2 tane iciyorum ama hamile kalınca biraktirdi doktor
Mehar04 Benim adetim düzensiz ama bu ay hiç bir adet belirtim olmadı dostinex adet gecikmesi yapmaz değil mi kızlar
Edda25 Slm kızlar ben de 11 nisandan beri dostinex kullanıyorum. Adetim gecikti sizce dostinex adet geciktirir mi
Tubaymk Edda25 adeti geciktirmiyor adeti düzenliyor ben adet olmuyordum onu kullanınca düzene giriyordu onu düzenli kullanıp adetim duzene girince hamile kaldım
ekintopalca Adet çektireceğini sanmıyorım..ben 8li olan kutulardan kullanıyordum..2 defa üst üste 4 ay kullandım prolaktınım düzeldi adet oldum ondan sonra klomen kullanıp hamile kaldım