honey Arkadaşlar bu ilaç için iştah açıyor diye duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum. Kullananlar böyle bir şey farkettiler mi? 19 haftalık hamileyim 9 kilo almışım, gerçi boyum uzun olduğu için görüntüde anlaşılmıyor ama böyle devam ederse baya kilo alacağım diye endişeleniyorum.
serdenli honey benn kullandım ama pek fark hissetmedim iştah açma felan hatta psikolojkmi bşlmiyorum ama bulantı yaptıyo gibi geliyo bana
Szekiye honey bende de iştah açtı su içerek bastırmaya çalışıyorum çok şükür sabah içmeme rağmen bulantı yapmadı
honey serpil60 evet bulantıda yapıyor aç karnına yada sabah kahvaltıdan sonra içemedim ben, öğle yemeğinden 2 saat sonra içiyorum ilkini, ikincisinide akşam yatarken 12 gibi içiyorum.
PnrG Bende 1 aydır kullanıyorum ilk zamanlar çok iştahsızdım doktor bu ilaç iştahını biraz açar demişti son 1 haftadır etkisini gösterdi sanırım yemek yeme isteğim geliyor yani iştahı açıyor evet
Tunaece Ben ilk kontrolümden beri kullanıyorum ama aşırı kilo falan yapmıyor hatta mide bulantım oluyor
serpil60 honey ben sabahları hiç içemiyorum ya iyice kötü ediyor beni . Gece yatarken içiyorum sadece .