mrveaksu Kızlar bugün 30+5 olduk geçen hafta perşembe günü doktor kontrolüm vardı herşey yolunda sıkıntı yok demişti ancak dün ve bugün bebeğin hareketlerini aşağıda hissediyorum ve sağ kasığımda aşırı bir ağrı oluyor dün daha kötüydü bugün yine iyiyim bebek hareket ettikçe daha çok ağrı oluyordu sağ tarafımda ve hareketleride göbek hizamın altında biraz Sizce neden oluyor bu normal midir bu haftalarda
Bilgeferhat mrveaksu bende 30+3 üm bende hareketlerini bazen aşağıda hissediyorum sanırım artık pozisyonunu değiştiriyor ama rahatsız etçek kadar değil benim eğer çok rahatsız ediciyse bir doktoruna sor canım