xwoman istanbuldayım medical parka gidiyorum kontrollerime doktorum şeker testi yapıcaz dedi 75 gr lik . istersen başka yerdede yaptırabilirsin dedi ama eğer çok da pahalı değilse hastanemde yaptırmayı düşünüyorum .Aradım telden bilgi verilmiyor . yeni yaptıranlar siz ne kadara yaptırdınız ?
Esraprlk xwoman dün başka bi özel hastanede yaptırdım 30 lira şeker yuklemesi 10 lirada içecek 40 lira tuttu.
2prenses_masal-oyku xwoman bence para dökeceğine devlette yaptır ücretsiz bi şekilde bi kere gidersin anlatırsın durumunu benim doktorumda öyle kabul etmişti bence bi sorun olmaz yani 40₺ vereceğine bedavaya yaptır en azından sadece içeceğin parasını verirsin
031965 ben 140 tl mi ne ödedim ama sağlık ocağına yaptırabilirsin eczaneden alıp gidersin ücretsiz yapılır. Hastaneden hastaneye fiyat farkı var ne desek de sen hastanenden fiyat al en iyisi
xwoman 031965 az önce sağlık ocagındaki hemşireye sordum . malesef biz yapmıyoruz dedi. sağlık ocaklarıda farklı oluyor demek ki.
031965 xwoman demek ki ben ilk önce sağlık ocağında yaptırdım çünkü sonuç şüpheli olunca özelde yaptırdım.
xwoman 2prenses_masal-oyku bunu devlette yaptırmak için kadın doğum hastanesine mi gitmek gerekiyor randevu falan alınmalı mı yani ?
2prenses_masal-oyku xwoman randevuyla çalışan hastanelerde var ama sıra alınıyosa sırada alabilirsiniz aç karna gidin yaparlar 🙏🏻