Sudembulut nolur artık mayıs ayı geldin kurtulmak istiyorum artık. Canım acıyo her yerim ağrıyo işe giderken çok zorlanıyorum. Nisan geldi allhım bir an önce mayısta gelsin. Allahın izniyle kurtulacağız hiç korkmuyorum rabbim hepimizi sağ salim bebeklerine kavuştursun şu mübarek günde hepimiz için dua edelim🙏