Yasemin9420 Deletedmom133 evet iğne yaptılar ve gerçekten hissetmedim. Doktorum da estetik dikiş attığını söyledi. İnanın hiçbişey hissetmiyorsunuz. Siz sadece sancınıza ve ikınmanıza odaklanır. Doğru nefes aldığınızda süreç daha da hızlı oluyor.
Seheryvz Yasemin9420 gözün aydınn canımmm bende 38+2 yim şu yazıyı yazmayı 4 gözle bekliyorum yaa bende medipole deniz hanıma gidiyorumm inş en kısa zamanda bende kavuşurum yavruma rabbim sağ sağlim büyütmeyi nasip etsin❤️
Yasemin9420 Seheryvz benim doktorum aslında şeriften hanım. Deniz hanımı da ilk kez doğumumda tanıdım. Gerçekten buranın doktorları cok iyi. Gözünüz kapalı gelebilirsiniz buraya o derece benden övgüyü hakediyorlar.
Yasemin9420 Sabia ben Doğuma yakın hacamat yaptırdım. Önce inanç diyorum. Hacamattan 3 gün sonra muayeneye geldiğimde 2 cm açıklığımın olduğunu öğrendim. Tam 1hafta sonra Doğum yaptım.
Yasemin9420 Zemzems İnan’ın ben dün hep daha fazla nişan bekliyordum. Tabii kişiden kişiye değişir. Bazıları nişan görür, üstünden birkaç gün geçer. Bazıları da nişan görmeden Doğumu başlar.
Zemzems Yasemin9420 nişan sadece erkek bebeklerde olur diyor lar benim kızım olcak hayırlısıyla. Kafam karıştı bakalım nasıl olcak
Zeynebrima Yasemin9420 benimde şuanda beyaz sümüksü ve sıvıyla geliyor su ile 🙄🙄 siiznde öylemiydi akıntınız ? Rabbim hayırlı eylesin bu arada ne güzel 🥰 sağ sağlim kucağınıza aldınız yavrunuzu darısı başımıza
Yasemin9420 Zeynebrima aynen, Beyaz su gibi akışkan akıntı geliyordu. Rabbim hayırlısıyla evlatlarınızı kucağınıza alırsınız