Merver bende normal istiyorum canım sezeryan istemiyorum hiç inşallah normal olur bazı doktorlar gerçekten dediğin gibi uğraşmıyorlar sezeryan kolaylarına geliyor ama hamile olanlar İçin kolay birsey değil ki , söylerim haftasından önce giderse bebek 38 ideal normali tetikleyelim derim