Ysn Dilarabadenur ben kullandim 4 ay bi sonuc alamadim ama arkadasim ilk aydan aldi nasip işi denemekte fayda var
Ysn kelebek12345 ben kendim gebe kalabiliyorum bebegimi kaybedince psikolojikmrn kalamadm kullandim ama yine kalamadm benim psikolojimden dolayi sanirim
Dilarabadenur Ben dokuz ay önce klomen ile hamile kaldım ama 9 haftada kalbi durmuştu gttigimde aldırmak zorunda kaldım 9 ay sonra tekrar denemek istedim bu sefer femara ilaçını verdi kullandım iğnemi vuruldum
CanaNefess Dilarabadenur merhaba bende ovitrelle iğnesi vuruldum bugün 7. Günüm idrar testi yaptım çift çizgi çıktı erken mi yaptım acaba