Arsmngmz Canım doktorum gelmiş bugün iletişime geçebildim. 3 te gittim doktorumun yanına. Çok toplanıyordu bebek nst ye bağladı yine sancım çıktı. Serum iğne yapıldı. Sonra tekrar nst ye bağladı. Bu toplanmalar kasılmalar sancıymış. Bende bugün ebeden duydum. İhmal etme. Çarşamba birdaha gidicem nst için. Alttan muayene etti rahim ağzında incelme var zaten. Ama korkulacak birşey yok dedi bu ağrı bebeğin başı çok aşağıya indiği için oluyormuş. Çatı ağrısıymış. Bebişimde 2150 gr olmuş.