Cemilegoker inşaallah canım benim bendede ilk zamanlar adet olacakmısım gbi agrı oluyordu hatta adet olacam diordum daha önce düşük yapmıstım doktorum bu kimyasal olablr cokta ümitlenme dedi dıs gebelkte olablr dedi fakat Allah nasip edecekse oluyor gercekten bol bol dua🤲🏻