Maviyesil121212 aynem ven yaşadım bunu. Yarın gel suni verelim yaa bişi olursa suyu daha da azalırsa normal doğumu kaldıramaz dedi. Bense sancımı beklemek istiyordum. Özel hastaneye gidiyordum . Ordan çıktım başka bi özeldeki eski doktoruma gittim. O da suyun çok az ama mesanesi dolu bu durumlarda 1 hafta daha bdkletebilitiz. Hiç olmazsa 2 gün daha bekle dedş. Yatış için gitmedim o gün perşembeydi. Ama diken üstünde oldum cumartesi sabah gitcem noluyo sa olsun dedim çünlü tedirgindim ve süprizzz😊 cumartesi sabaha karşı oğluşum doğdu