hilos_30959 Kızlar 5 haftalık hamileyim.Ama çok aşırı ağrılarım ve sancılarım oluyor.Doktora söyledim Bir sürü test yaptırdı.Hepsi de temiz çıktı.Herşey yolunda hiçbir sıkıntı yok dedi doktor.Sizde de ağrı olmuş muydu ilk ayda?Sizce ne yapmalıyım??
Nouwellemariee hilos_30959 bende 10 haftalığım geçmeyen karın ağrım var çok sinir bozucu bişey oldu sanıyorum doktora gidiyorum herşey yolunda 😟
Menis21 hilos_30959 ben 8.4 dum bende de var bel karın kasık ağrısı rahimime böyle iğne batması gibi de oluyor arada normal sanirim
[silindi] Nouwellemariee al benden de o kadar 10 haftalığım ve karın ağrılarım kasılmalar devam ediyor 😏
Nouwellemariee [silindi] evet o kasılmalarda oluyor 7 dakikada bir girip çıkıyor anlamadım doktor böbreklerde sorun olabilir dedi ama bebişime bişey olmasnda
Elifyor Bende 7 haftalığım daha bu sabah ağrıyla uyandım normalmiş bu ağrılar bebek rahme yerleşmeye çalışıyormuş ve Rahim genişliyornuş o yüzden ağrılar olurmuş kanama olmadığı sürece sorun olmadığını söyledi benim doktorum da
Zzehra 15.haftamdayım bende yaşıyorum o ağrıları testler normal rahim büyüdüğü için oluyor dedi doktor gayet normal bi durummuş