YamacDemirinAnnesi Kızlarrrr çok beğendiğiniz ya da bebişinize koyacağınız güzel , değişik çok fazla bilinmedik isimler var mı ?? 😇💕
Handeaslan39 YamacDemirinAnnesi Yavuz selim oğlumun adı ikinci bir oğlum olursa eger Arden Cihangir kymayı düşünüyorum 🙂😍😍
-silinmis110- Nasip olursa bizde Mâlik koymayi düşünüyoruz esim netten isim arastirirken Mâlik dedi o gün sanki icime işledi o isim bence düşünebilirsiniz bu ismi