Rumeysa17 canım benim de oğlum olacak allah nasip ederse biz aylar öncesinden karar verdik Mîran ismine çünkü kulağa çok hoş geliyor ve anlamı çok güzel bey demek beyler demek Slav dillerinde de barış ve huzur demek ama gel gör ki bir kaç haftadır bu dizi çıktı ve duyan aaaaaa o çocuğun isminimi koyacaksınız ki benim böyle bir diziden yeni yeni haberim oluyor. İnsanların bu tepkisinden de hiç hoşlanmıyorum ama artık herşeyimiz hazır kapı süsünden tut hediyeliklere kadar