Gulay01 Öglen zorunlu genel anestezi ile dogum yapıcam. Dualarınızı beklerim. Hersey yolunda giderse tecrubelerimi paylasıcam. 🍀
Dilekseyrek Gulay01 bende perşembe sezeryana giricem lütfen tavsiyelerini ve yaşadıklarını bizimle paylaş😊Hayırlı doğumların olsun bugün senin günün evladın oluyor🥰
Melisecmel Gulay01 ne guzel ya Rabbım yar ve yardımcın olsun hayırlı doğumlar inşallah sağlıkla gelsin oğlusun
Gulay01 Kızlar diyebilecegim tek sey eger genel anrstezi ile dogum yapacaksanız agrı pompası taktırmayın hicbir işe yaramıyor yada bu bende oldu doktorumda agrı pompası takıldı diye az agrı kesici yazdı ve sürekli agrım vardı kalcadan kuvvetli agrı kesici isteyin ameliyatta hic bişi anlamadım cok rahat gecti öyle korkulacak birşey yok sorası agrılar bır ıkı gün sürüyor birde ıkıncı gun gaz sancısı icin kayısı hoşafı alın yada gaz cıkarıcı dogal herahngu birşey ypksa lavman yapılıo soracagınız birşey olırsa yazarım