Elifffcik67 Makbus27 hiç farketmez açlıkla ilgisi olmayan bi test boşuna aç bırakma bence kendini🤗 ben tok gittim bu arada sormuştum da doktora farketmez dedi
mdnkrdmr Bende tok gitmiştim. Tok gitmek daha iyi bebeğinizi daha iyi görebilirler hareketlenmeleri vs Ama aklınızda bulunsun sonuç 2 3 günü buluyor çıkması
Popmum Hareketli olması için tok karnına gitmen daha mantıklı mesela tatlı mutlaka ye ki bebiş cinsiyetini de göstersin ☺️
hillkaya Makbus27 hiç farketmez açlık tokluk kavramı sadece şeker ölçümlerinde önemlidir canım 😊 benim bebeğim de açken hareketlidir mesela ama ben tok gitmiştim sen nasıl istiyosan öyle git ama sırf test için kendini aç bırakma açlığın tokluğun bi önemi yok
Askkokuluyavrum Makbus27 tok gittim ama bence aç git bebek sabit dursun ki ense kalınlığını rahat olcebilsin