EsraNurncezTura Merhaba hamişler 🤗 22+5 haftalik hamileyim. Şeker yuklemesi yaklaşıyor sanırım. Bir yanım yaptir bir yanim yaptirma diyor. Bende şeker varsa ve yaptırmazsam bebeğe ne gibi zararları olur ? 👶🏻
Linam EsraNurncezTura Walla bende şeker çıktı hicbisey yeme dedi doktor 😆iğne verdi evde ölçmek için bende ölçme saatine kadar bişey yemiorum ölçtükten sonra istedimi yiyom 😆😆😆