Semra1806 kuvözde bakmak evde bakmaktan daha zor emin olun eve çıkarsalar da evde rahat rahat baksam diye bekledim 1 hafta ne annemi gördüm ne kocamı bebeğin yanından ayrılamıyodum küçücük odada bir başıma baktım 1 hafta boyunca eve çıksaydı en azından yardımcı olcak kişiler vardı kuvözde kalınca da hemen büyümüyo ki zaten 1700 gr doğdu 2 kiloyla çıktık hastaneden