Ssseval Hayırlı olsun Allah analı babali büyütsün ben de 38. haftadayım şu an dört santim açıklığım var dün doktora gittiğimde bugün için almamızı söyledi Suni sancı ve prenses doğum ile ben istemediğim için kabul etmedim. Kendiliğinden olmasını istedim cuma günü tekrar kontrole gideceğim olmazsa cuma günü alacak.Benimde hiç sancım yok ağrım yok gayet iyiyim Çünkü bebek 3,5 kg sınırı geçerse sezeryana dönmek zorunda kalacak bu Suni sancı nasıl çok ağrılı mı tavsiye eder misin sen de de dört saatim açık varmış nasıl geçti