Mervemrah çok geçmiş olsun mutlaka kefir iç
Kiviyi bende öneririm hem içini açar hem vitamin tabi yatman lazım Bakanın varsa yataktan çıkma 2-3 gün yoksa atlatmak zor oluyor hamileyken çorba vs mutlaka iç klasik şeyler aslında ama yatamadığımız için genelde anlatamıyoruz