Mahidevran61 xwoman canımm iyiyim dogum zordu ben spinal yaptirdim ama herseyiduydum baya canli canli kesildim ama sonrasi hıc ağrim olmadi
xwoman Mahidevran61 tamamen hissizlik olmuyormuş zaten . birde sen iyice heyecan panik yaptıysan daha çok hissetmişsindir :) neyse geçmiş çok şükür en azından doğum sonrasını rahat geçirmişsin daha büyük bir artı bence ..