EliffCandan arkadaşlar işte buna üzülüyorum bu durum da normal Doğum da da herşey bitmiş olmuyor :( ısrarla normal Doğum yap diyenler var çevrem de ama bu acılar da kötü sezaryen daha iyi gibi geliyor sonra dikişsiz olsa neyse dikiş atıldıktan sonra neresi normal Doğum :( valla Allah yardımcın olsun ınsallah benim de ilk gebeliğim sırf bu alt dikişler yüzünden sezaryen istiyorum