FHKK amin kuzum dua edin nolur çıkarsınlar yarın ben Sincan'da oturuyorum takibim de orda özel lokman hekim de iğne yok devlete de gittim buraya yönlendirdiler haftama göre bebek kilomda iyi keşke gelmeseydim yeminle hayatımın en berbat gecesi oldu doktoru bekliyorum yana yakıla