Sinemdenizci Selam Sevgili anneler. Bebeğimin oda takımını aldık sizce nasıl ? [url=https://hizliresim.com/0RoM3o][img]https://i.hizliresim.com/0RoM3o.jpg[/img][/url]
TatlisBirAnne Sinemdenizci Çok güzel güle güle kullanın iyi günlerde inşaAllah ❤️ Nerden aldınız ve ne kadara aldınız acaba.? Kusura bakmayın bebek mobilyasi hakkında fikir edinmek istiyorum da bütçemi düşünerek 😊😊
Sinemdenizci umtfkmry oykusss Rabia2019 çok teşekkür ederim bir an önce gelmesi için sabırsızlanıyorum. Ne güzelmiş insanın bebeğine birşeyler alması 😍❣️
Sinemdenizci TatlisBirAnne teşekkür ederim canım Pendik’te nokta bebe diye bir mağaza var oradan aldım. İnstagram da sayfası var bayadır takip ediyordum. Gidip görünce de içime sindi. Fiyatı 3900 dü nakit diye 3600 yaptılar
oykusss İnşallah sağlıklı bı şekilde tam zamanında doğar minnak 🦋 Allah'ım banada nasip etsin inşallah ❤️❤️❤️