Babychucky progestan ı agız yoluyla alıyorsanız yan etkisi cok oluyor halsızlık bas agrısı vs bende kullandım ilk haftalarımda düşük tehlikem vardı cok şükür şimdi 35 haftalık olduk darısı başınıza genital yoldan alırsanız ilaçı hiç bi yan etkısı yok ben devamlı genıtalden aldım