Hazaldalilar Arkadaşlar uyurken düz yattığımda belim aşırı ağrıyor sola sağa dönünce de çok rahatsızım henüz 14 haftalık olmama rağmen hiç uyuyamıyorum hamile yastığı alıp kullanan arkadaşlardan öneriler bekliyorum lütfen
Tgbatem Hazaldalilar 20. Haftaya kadar istediğin gibi yatabilirsin hamile yastığı almadım ama kullananlar memnun ben bacak arama 1 yastık koyuyorum öyle uyuyorum
Asimommm Hazaldalilar hamile yastığını bilmem de ben yan yatıp bacak arasına yastık sıkıştırıyorum rahat uyumamı sağlıyo. Bunu nette okuduğumda ne alakası var bacak arası filan die düşünmüştüm ama gerçekten işe yarıyomuş 👍
Reykzy Hazaldalilar aldım çok çok rahat ettiriyo 20 li haftalrda aldım bende yanımda taşıyorum annemlere giderken uyuyamam onsuz n11 den 58 liraya almıştım
Sarellamm Hazaldalilar 14 çok erken ama niye şimdiden başladı ki? Ben 28 haftalığım bir kaç hafta öncesinde başladı
Hazaldalilar Asimommm deneyeceğim teşekkür ederm benm kuyruk sokumuna kadar ağrım var hele ki düz yatınca inanılmaz sürekli dönüyorum eşim e de üzülüyorum her seferinde uyanıyor 🥺
Hazaldalilar Reykzy bende baktım ama hangi model hangi marka daha iyi olur bilmiyorm o yüzden Öner’i almak istedim
Asimommm Hazaldalilar bnde yatakta dönerken sanki balina dönüyomuş gbi oluyo ama eşimde tık yok keşke bende üzülebilsem ona 😊
Asimommm Hazaldalilar hemde nasıl ağır :) eşime diorum ki gece sancım tutup uyandırırsam ne yaparsın? Uyanırsam hastaneye yetiştiririm, uyanamazsam sabah bebeği kucağıma verirsin dio 😁
Mrvkzy3107 Hazaldalilar ben ilk hamileliğimde almıştım. İyikide almışım ben çok faydasını gördüm onsuz yapamaz olmuştum😁 şimdi ikinciye hamileyim yine onunla yatıyorum canım yastığım iyi ki var😁
kocisininprensesi Hazaldalilar karnın şişene kadar dilediğin gibi yaymanın keyfini çıkar. Hamile yastığına gelince malesef bir hevesle aldığım ve paramın resmen boşa gittiği bir yastık. Özellikle bilmem ne ama normal yastıklarla da aynı iş oluyor yani
Hazaldalilar Asimommm hahahhaha aynen valla Allah yardımcın olsun son aylarda hassaslaşır ama merak etme
Hazaldalilar Tgbatem allah hepimizin yardımcısı olsun ben çok zor geçiriyorum başıma gelmeyen kalmadı 😂
kocisininprensesi Hazaldalilar bende öyleydim belim ağrırdı ama şimdi diyorum yüz üstü yatsaymışım yüzüstü yatmayı özledim resmen. 😒