Dileksah Normal dogum yaptım sancı bahanesiyle bebekten haber almak için geldim hastaneye pazar akşamı alttan muayene ettiler bugünde normal dogum yaptım ama bebegim küvezde dua edin bize sizde saglıcakla kavuşun inşALLAH