SmyyBicen aaa şuan okudum ve çok şaşırdım ilk kez duyuyorum , ben yiyorum hiç sorun yaşamıyorum cevremde ablam yengemde aynı şekilde ve birçok yakınımda aynı şekilde yerdi ve cocukları 1 -3 yaşında gayet sağlıklı doğdular eski zamanlardaki hanımları şöyle bir hayal edelim hergun bir yemek yapıp yemek mümkün değildi o vakitler cok strese girme canım hiç birşeyy olmaz allahın izniyle pskolojik olarakda karın içinde bebeklerimiz anneden aldıgı bulantıyla bulanır ıstemsız yanı böyle bişey bence memkün değil sölenti yani içini ferah tut hiç birşey olmaz