Ayse68 Kizlar bana yardim edin! Bebegim 3 hafta onde gidiyo, gebelik seker var bende. Napa bilirimde bebis kilo almamasi lazim
Busranur2861 Ayse68 merhaba bendeyurtdışımdayım bendede gebelik şekeri çıkmıştı ama çok yüksek değildi yediklerine dikkat etmen gerekiyor
Ayse68 Busranur2861 Benim sekerim var yuksekmi degilmi bilmiyom ama bebek 3 hafta onde gidiyo iri bebek dediler dikkat etmem lazim cocuk fazla kilo almamasi lazim napcam
Anm benim şlk gebeligimde bir azcık cıkmışdı ama ben kilo alıyordum doktorum fazla yeme demşldş. ama bende bebegimde kilolu oldu zor dogum oldu doktorum kilolu diyordu hastanede yok normal diyorlardi o yüzden zorla dogum yapdirdilar bana sonra kendileride şoke olmuşdu bebegi görüp🤦🏻♀️