Yusra01 Kızlar bugün ikinci dozumu vuruldum vurulan yer top gibi şişmiş ve kaşınıyor neden böyle oldu acaba 🙄😕
gksuaks Yusra01 Normal aşılar böyle yapıyor. Buz koyun bn olur olmaz eve gelince 1 saat koymştm ara ara ve hiç şişmemişti. Yine de geçmezse pamuğu alkolle ıslatın pamuğu koyun pansuman yapın şişlikler iner.