Cyneppp bende 26+6 dayım 3-4 gündür çok kötüyüm hamilelikten öncede kabızlık sorunum vardı ama hiç böyle olmamıştı otururken bile dikiş var gibi canım yanıyordu bende sabah akşam duşa girip 5 -10 dakika sıcak su tutuyorum duştan sonra aynı sefa yağı veya vazelin süriyorum içeri ittiriyorum bir pamuğa zeytinyağı sürüp orada bırakıyorum dün gece kayısıyı suya bıraktım sabah suyunu içtim kendisini yedim 2 gündür düzenli yapıyorum şuan çok az bir acı var baya küçüldü.