Bebebebem İdrar testi yaptır canım belki başka birşey vardır ki inşallah yoktur ama gebelikte normal sık idrara çıkmak. Benim de öyleydi başlarda 21+3 olduk hala aynıyız gece dahi uykumdan kalkıp tuvalete gidiyorum. Daha yenilerde idrar testi yaptırdım oda temiz çıktı. Senin ki de normaldir ama içim rahat etsin diyorsan doktorun bahset bu konudan.