hilalican bende 17. Haftamdayım geçen hafta kasık ağrım oldu sağ taraf acile gittik doktor apandist olabilir araştırma hastanesine gidin diye yolladı orda da tahliller yapıldı birşey bulamadılar genel cerrahiye git dediler 😂 neyse oraya da gittim kan falan verdim doktor baktı değerlerin benim değerlerimden daha temiz kas ağrısı o dedi 🤣