Burcuxyz Merhaba ikili test yaptırıp amniyosentez önerisi alanlar var mı? Benim hersey normal çıktı sadece yaş riskim 100:1 çıktı o yüzden yapılsın diyorlar yaptırmak istemiyorum sizce ne yapmalıyım? Çok kararsız kaldım.
Hulyarsln Burcuxyz benimde yaş riski çıktı a.sentez yaptırmadım diğer değerler normal olduğu için riske atmak istemedim ..
zuzulice Burcuxyz canım benimde yaş riskim 50/1 çıktı ama ben amniyosentez yaptırdım bu senin kararın tabikide yaptırmak istemiyorsan hiç kafana takma bence
Burcuxyz zuzulice canım geçmiş olsun sonucun iyi inş ? Sakıncası olduğunu duyduğum için riske atmak istemiyorum ama merakta edeceğim arada kaldım
zuzulice Burcuxyz sonucum iyi canım şükürler olsun Allah hepimizin yavrularını kucağında sağlıcakla nasip etsin inşallah🤲