Mucizem__1 Kızlar merhaba Bodrum ve milasta önerebileceğiniz doktorlar nelerdir? Bize tüp bebek deniyor yaptırabilceğimiz yakınlarda iyi olan kim var
Duyguu48 Mucizem__1 Canım ben Elithya Kadın Doğuma gidiyorum. Ezgi hanıma. Gayet iyi ilgili bir doktor. Gebeligimin başından beri devam ediyoruz 34 haftaligiz suan ve bir kere bile asık yüzlü yada sert davrandığını görmedim. Çok seker bir kadın. Tavsiye ederim 😊
Nazliozr Mucizem__1 doktorluğu çok iyi birde hastasına karşı bilgilendirerek anlatıyo insanın kafasında soru işareti kalmıyo
Pcosaragmen Merhaba kızlar ezgi hanimda doğum yapan var mı aranızda ,acıbadem ve Amerikan anlaşması varmis ,şuan muayene ücreti 180 TL ,doğum için ne kadar alıyor ,bilgilendirirseniz çok sevinirim😄