Serifeavci 74le başladım dilediğimi yedim 8kilo aldım 36.haftadayım bende 19dan sonra almaya başladım sonradan hizlaniyo kilo alımı cunku 4.5.aylarda bebek anca yarim kilo oluyor çok besine ihtiyacı yok 6.aydan sonra ekstra kalori almamız gerekiyor merak etmeyin sıkıntı yoksa buyuyordur kilonuzla alakası olmaz son ayımda olmama rağmen bazen bir önceki gunden yarim kilo az cikiyorum bu ayda bile başta bulantı kusma yaşayanlar yediklerine dikkat edenler kilo bile veriyor