kubos1102 canımm o idrarı koymadığım şey kalmadı hepsi de internette yazdığı gibi pozitif oldu ama o ay adet oldum 🙄 hamilelik belirtileri ile adet belirtileri aşağı yukarı aynı denecek şekilde. Psikolojik olarak belirtiler de olabilir ancak 2 haftalık gebelikte belirti olmaz kuzum ya. Adet gününde test al yap. Çıkar o zaman, inşAllah hayırlı güzel haberler alırsın 🙏😘😘