Mhtpsrkn Kızlar 39+6 günlük olucam bebeğim hareketlerini az hissediyorum belli belirsiz son zamanlar da.normal mi bu doğum belirtisi olabilir mi bilgisi olan ?
BaharAytekin Mhtpsrkn bu haftada dr ıcın onemlı bir bulgu. Bebek hareketi, nst durumu ve suyu. Bence doktoruna danısmalısın. 40+1im bebek hareketi azaldı dier hersey normal yarın sunıyle dogum baslatıcaz mesela. Haftanda gelmıs rıske atma danıs
Ezgisu Mhtpsrkn artık hareket edecek yeri kalmadı onun iyice daraldı . Kendini korkutma canım doğuma az kalmış onu kucağına alacağın anı düşün
Mhtpsrkn Ezgisu inşsllh cnm doktorum da hiçbhareket etmezse gel dedi sadece bugun de izleyim takip edim zaten yarın gidecem