cerennaslann Öncelikle hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum.Uzun süredir aranızdayım ancak tek ve en özel hikayeyi paylaşmak istediğim için,yazılanları sessiz takip edenlerdendim.Gelelim hikayemize😇cumartesi günü 37+6 ile kontrolüme gittim ve 4 cm açılmam olduğunu öğrenince şok oldum.(Bu arada asla kasmayın kendinizi çatı muayenesi çok çok kolay ki ilk gebeliğim olduğu halde).Çünkü ne bir sancı,ne su ne agrı sızı hiçbiri yoktu.Doktorum 38i bulalım açılman artsın kolay doğumun olsun pazartesi günü yani bugün yatışımı verdi.Evde hiç durmadım.Perine masajı,ılık kuvete oturma,merdiven inip çıkma,pilates topu,egzersizler derken hiçbir ilerleme olmadan bugün sabahtan 4 cm açılmamla yatışım yapıldı.Sabah 8.30 dan öğlen 14.55e kadar suni sancı çekip kızımı sağlıkla kucağıma aldım.Agrı acı kısmını geciyorum yola girince devamı geliyor☺️sonra ilk temas ilk koku herseye bedel🙏Rabbim isteyen herkese nasip etsin.Şimdi odamızdayız kızım uyuyor,benim de biraz agrılarım olduğu için uyuyamadım🙈Herkese tekrar hayırlı doğumlar diliyorum🧿Verebileceğim en büyük tavsiye sancıları çekerken yanınızda sakin ve süreci bilen birinin kalmasıdır he birde nazınızı çok iyi çekmeli😂
Bfhvcffesra cerennaslann mrb cnm Rabbim analı babali büyütsün inşallah en başta sorum olacak 33 +4gunluk hamileyim utanarak söylüyorum rahimde yanma var korkuyorum neden olur su az içtiğim icinmi😔😔
cerennaslann Bfhvcffesra yanlış bilgilendirmek istemem ama hamileliğim boyunca günde en az 3 litre su içtim dediğiniz problemle karşılaşmadım hiç
ebru23 Bfhvcffesra rahimdr yanma enfeksiyon olabilir o doktoruna soyle yada saglik ocagina git idar testi yaptir