Deletedmom05 Kızlar bize 13 ve 14.haftalarda 2.farklı doktorda erkek dedi. Herkes erkek sağda olur diyor. Biz 16 haftalık olduk hareketleri seyremeleri hep solda 😄 solda erkek olan varmı? Solda ise kız diyorlar
Deletedmom05 MinikMucizem42 Aynen canım benimde 12ye kadar oradaydı . Şimdi solda afacan . Geziniyorlarr sanirim😅