Mutlulugumm Off su girtlagim bi durmuyor midem kaziniyor ve bebise bise olur korkusuyla yemek yiyorum. Kazinipta uyusam bisey olurmu yani bu gidisle 30 kilo alcam heralde ://
Bulut74 Mutlulugumm ilk kızımda 24 kilo ile Doğuma girdim. Şu an 31 haftalık 13 kilo aldım daha da alırım bu gidişle çünkü doyma hissim olmuyor. Rahat kilo verebilen biriysen kasma bence. Bi de emzirirsen uzun süre rahat kilo verirsin.
Yagmurerol Mutlulugumm keşke biraz olsun bendede iştah olsa, bende hicbir sey yiyemiyorum korkuyorum bir sey olucak diye