Umuttsemas Merhaba 30+3üz bugün kontorülümüz vardı 1600 gr 40 cm boy denildi haftasına göre normal denildi ama bundan önceki kontrollerde hep kilo ve boy olarak önden gidiyordu açıkcası şuan pek almamış gibi geldi 6.ayda 1 kiloyduk zaten sizlerin kaç kiloydu boyu ne kadardı bebişlerinizin ☺️
Nazoliii Umuttsemas haftasina göre banada normal geldi ya ilk kizim 3.5 kg dogdu bakalim bu nasil olacak en onemlisi sağlıklı olsun 🤗
2cocuk2kopek Umuttsemas bende 30+1 oldum bugun kontrolum vardi. 1.850 kg 45 cm boyu var haftasina gore 1 hafta 3 gun onde dedi banada 😏
Bulut74 Umuttsemas 30 haftalıkken gittim yani geçen Salı 1540 gr, 39 cm di normal herşeyi yerinde dedi.
Umuttsemas Nazoliii amin en önemlisi o tabiki 🙏🏼 Dahaönce hep öndeydi şimdi böyle olunca panik oluyo insan😪
Nazoliii Umuttsemas bizim genimizde var o doktor normal dese bile bizden önce giden birisinin hemen onunki kilolu benimki niye değil diye paniğe kapiliyoruz 😁
Hamzaninannesi1 30. Haftada 1730 gr di. Sizinki de normaldir bence kilolu olmasinin bi yarari yok fazladan
Umuttsemas Banada herşey gayet normal dedi ama işte bundan önceki haftalarda hep bi hafta önden gidiyodu boy ve kilo olarak şimdi böyle olunca insanın içine bi sinöiyo tabi ama sağlıklı gelsin inşallah benişler hayırlısıyla ☺️☺️