Bilgercaan Bugun doktor randevum vardı bitane iyi bişe söylemedi ya kolesterol yüksek dedi d vitamini çok düşük dedi kanın çok düşük dedi bu kan değerleriyle doğumdan sonra seni toparlayamayız dedi bugun kan takviyesi yaptılar haftaya tekrar yapacaklar mantar var dedi bebeğim 1 hafta geriden geliyormuş gittiğime gideceğime pişman oldum kızlar Bi dua edin bana da çabuk bebeğimde bende toparlayalım 🙏🙏
Deletedmom2110 Bilgercaan pişman oluncak bişry yok iyiki de gitmişsin ki sorunların ortaya çıkmış Rabbim şifa versin
Ozderr Su saydıklarının hepsini mantar dısında bana da dedi ama hamilelikte kansızlık kolestrol bunlar yükselirmiş benm doktorum korkma dedi. Bebegini de iyi besle canım allahın izniyle haftasına uyumlu olacaktır sıkma canını 😘