s_c_54 endokrinoloji uzmanı bana en az 1 saat demişti o da 1 yudum su ile üstüne hemen kahvaltı yaparsan hiç bir etkisi olmaz dedi kuzenim öyle yapıyordu ilacı kullandığı halde değeri yükseldi doktoru da kızmıştı ona en az 1 saat önce içmen gerekiyor diye