asilsmom 39+2 deyim 2 haftadır bel ağrısından uyuyamıyorum topallayarak yürüyorum sancım falan Yok sadece kasılma çıktı okadar .
Suyu iyi gittiği sürece doktor 41 e kadar bekleyeceğini söyledi ama bu hafta cumartesine kadar bekliyor doktor hayırlısı bakalım