BenveBebegimmm Kizlar merhaba 5 +5 hamileyim bugun ilk kontrolume gitti hersey normal gozukuyor keseyi gordu sadece besin kordonumu bisey dedi onu rahmim ters oldugu icin goremedi. Erken diye. Kotu birsey degildir degilmi? Haftaya gidicem tekrar boyle bi durum yasayan varmi?
Ftmemne Merhaba hayırlı olsun öncelikle.ben duymadım hiç ama daha çok erken değilmi? Sizin haftanızda benim sadece kese görünmüştü mesela bence erken panik yapmayın.