[bilinmeyen] ufacık bir şeyi kötüye yoran insanlardan kaçının. Enerjinizi düşürmesinler. Neler neler duyuyoruz. Hayır normal bir şey olamaz mı? Kimse iyiye yoramıyor 🙂 ben de çok çektim ilk başlarda bel ağrısını. Çok normal bir şey. Şimdi 15.haftaya girdim hala yaşıyorum ara sıra. Vücudumuz yeni bir şeye alışmaya çalışıyor. Sağsalim kucağımıza alalım inşallah. 🙏🏻