Dizman
Ben Atatürk devlet hastanesinde yaptırdım once kadın dogumcuya gitmen gerekiyor sonra randevu veriyolar detaylı için bana iki gün sonrasina vermislerdi.. ama detaylıdan memnun kalmadım hic bilgi vermedi sadece cinsiyetini söyledi onu da ben sordum yani